FAQ
Helaas kunnen wij items niet omruilen voor een andere maat i.v.m ons distributiecentrum. Wel kun je het desbetreffende item terugsturen voor een terugbetaling en dan een nieuwe bestelling plaatsen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het ontvangen heeft (vrij van geuren, make-up sporen, ongedragen, ongewassen en ongebruikt). Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Is uw item defect aangekomen? Dan dient u binnen 3 dagen na ontvangst van uw bestelling ons een mailtje hierover te sturen.
-Er zijn bepaalde situaties waarin géén restitutie kan worden verleend;
- Elk artikel dat niet in de originele staat is, of beschadigd is;
- Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd
- Elk artikel dat zonder hangtag terug wordt gestuurd;
De verantwoordelijkheid voor het invullen van de correcte adresgegevens ligt bij de klant. Dat neemt niet weg dat wij het een vervelende situatie vinden en er alles aan zullen doen zodat het pakket alsnog terecht komt. Stuur in dit geval een email naar ons toe, zodat wij een onderzoek voor je kunnen startten bij PostNL.
Bedankt dat je zo alert bent, in dit geval kan je ons het beste direct een e-mail sturen dit mag naar
Er bestaat een kans dat je bevestigingsmail in de spambox terecht is gekomen, kijk daarom eerst even in je spambox. Mocht er geen bericht in je spambox binnen gekomen zijn dan bestaat er een kans dat je een verkeerd e-mail hebt ingevuld. Stuur dan een e-mail.